Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/public/sites/www.posmanager.nl/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 5621
Vacature - POSManager
088-1117888 info@posmanager.nl

Vacature

Ben jij onze nieuwe retail-ICT-support consultant?

POSManager verkoopt, levert en ondersteunt hoogwaardige retail-ICT-oplossingen in met name Nederland. Van softwareontwikkeling, levering kassasystemen en pinautomaten tot en met de helpdesk ondersteuning en consultancy.

We zoeken een echte professional met een retail-hart, en goede IT Skills die naast het geven van klantgericht support de retailer kan adviseren bij het optimaliseren van de bedrijfsprocessen.

Op zoek en interesse? Neem contact op en we praten je bij!

Functieomschrijving:

De Retail Support Consultant is verantwoordelijk voor de zeer goede tevredenheid van klanten over onze diensten, variërend van software tot hardware, pinautomaten, installatie, opleiding en consultancy. Klanten zijn ondernemers in winkels, bedrijfsleiders, winkelpersoneel en hoofdkantoren van winkelketens.

In aanvang hou je je bezig met telefonische supportwerkzaamheden. Je neemt per e-mail of per telefoon supportverzoeken van klanten aan en lost deze waar mogelijk direct op. Je registreert deze supportverzoeken in het incident managementsysteem, Jira Servicedesk. Als je het niet direct zelf kunt oplossen zet je het incident door naar de volgende oplosgroep.

Daarnaast dien je te beschikken over een inlevingsvermogen om de zorg van de klant goed in te kunnen schatten. Uiteraard ben je klantvriendelijk, stressbestendig, communicatief, sociaalvaardig en in staat verkoop kansen te signaleren.

Naar mate de kennis groeit zal je je werkzaamheden steeds meer gaan afwisselen met leveringen, installatie en consultancy werkzaamheden.

Als retail-support-consultant aan de slag gaan bij POSManager betekent werken in een klein, leuk en jong, bedrijf in Waalwijk. Een baan met inhoudelijke uitdaging en vakinhoudelijke ondersteuning.

Functie-eisen:

  • Een afgeronde MBO 4 of HBO opleiding;
  • Kennis van computers, netwerken, routers, switches en databases
  • Ervaring met communicatietechnologie;
  • Kennis en ervaring met MS Windows 7, 10, Office (Word, Excel Outlook);

Ervaring binnen de retail (bijbaan of stage winkel) en kennis van retail processen is een pré.

Naast bovenstaande eisen, dient de retail-support-consultant ook over een aantal persoonlijke eigenschappen te beschikken, namelijk:

  • Grote gedrevenheid om klanten tevreden te maken;
  • Klantvriendelijk;
  • Communicatief en sociaal vaardig; houdt de leiding in gesprekken op verschillende niveau’s
  • Zelfstandig en in staat gestructureerd te kunnen werken;
  • Analytisch vermogen, kan goed hoofd- en bijzaken scheiden
  • Beschikt over rijbewijs B;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.

Over POSManager

POSManager verkoopt, ontwikkelt, levert en ondersteunt hoogwaardige Retail-ICT oplossingen aan met name Nederlandse retailers. Met focus op het MKB segment in de doelgroep algemene retail (non-food, non-fashion, non-horeca) en aan zelfstandige winkeliers, franchise / inkoop organisaties, winkelketens. Hieronder valt onder andere levering van kassa systemen hard- en software, geïntegreerde webwinkels, pinautomaten, integratie financiële en/of logistieke applicaties, integratie BI-tools.

 Wij bieden:

  • Een echte uitdaging in een dynamische werkomgeving die je volop kansen biedt;
  • Werken in een team met jonge en enthousiaste collega’s;
  • Martkconform salaris en arbeidsvoorwaarden.

Belangstelling?

Richt je sollicitatie met CV aan Pascal van Oosterwijk p.vanoosterwijk@posmanager.nl

Voor nadere informatie omtrent de functie kun je uiteraard per telefoon contact opnemen op nummer 088 – 111 7 888

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!