088-1117888 info@posmanager.nl

SUPPORT

Continuïteit is essentieel binnen uw onderneming. Een goed functionerende KASSA is een must, een uitgevallen pinautomaat is uit den boze. Zodra dit onverhoopt toch het geval is staat POSManager voor u klaar. We hebben een team van specialisten voor u klaarstaan om u te voorzien van adequate en flexibele Service & Support.

Naast onze standaarden kunnen we onze service & support voorwaarden voor uw organisatie precies passend (maatwerk) maken. Zo weet u ook hier waar u aan toe bent en sluiten de diensten aan op de wensen van uw organisatie.

Service

  • Systeembeheer, installatie, onderhoud & beveiliging van POSManager systemen.
  • Troubleshooting & EHBO
  • Remote on-Line Backup procedures & Dataherstel.
  • Upgrades van Hard- en Software

Support

  • Ondersteuning in het gebruik van POSManager applicaties.
  • De support verloopt (bij voorkeur) per email, beheer en ondersteuning op afstand via onze Remote Support Applicatie, telefonisch of bij u op de werkplek.
  • Wij verzorgen ook de overstap van uw huidige applicatie naar POSManager.

Online Helpdesk

E-mail verkeer blijft een voorkeurspositie behouden binnen de POSManager organisatie.
E-mails worden ingevoerd in ons helpdesksysteem systeem met prioriteit ‘Dringend’ en dus met voorrang behandeld. Wij willen u vragen in uw e-mails zo duidelijk mogelijk te zijn bij het beschrijven van de melding, met concrete informatie en eventueel schermvoorbeelden. Alle e-mails graag versturen naar onze Helpdesk niet naar de privé of directe email adressen van de POSManager Software medewerkers, aangezien wij u niet kunnen garanderen dat de betreffende medewerker op kantoor is.
Tevens hebben we ter ondersteuning een aantal systemen in gebruik die zowel door u als ons gebruikt kunnen worden.

Telefonische Helpdesk

De telefonist neemt uw telefonische melding aan en registreert deze in ons interne systeem. De focus van de telefonist ligt op het te woord staan van onze klanten en het duidelijk en correct registreren van de meldingen. Hij zal u veelal niet direct helpen bij de beantwoording van uw vraag of het oplossen van uw probleem!
Wanneer de melding een gebruikersvraag betreft, wordt u doorverbonden naar één van de beschikbare Helpdesk medewerkers die de vraag voor u beantwoordt. Als er niet direct een Helpdesk medewerker beschikbaar is, wordt uw melding genoteerd en zult u zo spoedig mogelijk worden teruggebeld.
Als de melding een probleem betreft dat meer onderzoek nodig heeft, wordt deze doorgespeeld naar de Teamleider Helpdesk. Indien nodig zal de er, na uw akkoord, contact worden gemaakt met uw pc via onze Remote Support Applicatie om het probleem nader te analyseren en/of op te lossen.